Αλλαγές /Επιστροφές

Τρόπος Αλλαγής/Επιστροφής

  • Βρίσκετε την παραγγελία σας συμπληρώνοντας το τηλέφωνο με το οποίο έγινε η παραγγελία σας (σταθερό ή κινητό)
  • Επιλέγετε την παραγγελία που θέλετε να αλλάξετε
  • Συμπληρώνετε όλα τα πεδία στη φόρμα με τις ανάλογες επιλογές και μας την στέλνετε πατώντας το πλήκτρο Καταχώρηση Αλλαγής/Επιστροφής.
  • Ετοιμάζετε το δέμα σας και εσωκλείεστε μέσα σε αυτό την απόδειξη του προϊόντος.
  • Στην περίπτωση της πρώτης αλλαγής, παραδώστε το δέμα στην μεταφορική courier από την οποία το παραλάβατε με χρέωση δικιά μας (παραλήπτη) – ισχύει μόνο για τις courier ACS (Κωδικός πελάτη …..), που συνεργαζόμαστε.
  • Στην περίπτωση επιστροφής/ακύρωσης της παραγγελίας υπάρχει χρέωση 5.00€ τα οποία επιβαρύνουν τον πελάτη και αφαιρούνται από το ποσό που θα επιστραφεί (δηλαδή σας επιστρέφονται 5.00€ λιγότερα).
  • Στην περίπτωση που παραλάβατε λάθος ή ελαττωματικό προϊόν τα έξοδα επιβαρύνουν την εταιρεία μας.
  • Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά ή με email για την πορεία της.
  • Θα θέλαμε να γνωρίζετε πως μπορείτε να αλλάξετε οποιαδήποτε προϊόν που ήταν σε στοκ  εντός 14 ημερών από την παραλαβή του και η διαδικασία αλλαγής συνήθως διαρκεί 5-7 ημέρες.

Προ-παραγγελίες

  • Σε περίπτωση προ-παραγγελίας προϊόντος περιμένετε  μέχρι να το παραλάβετε και στην συνέχεια μόλις το παραλάβετε εφαρμόζεται η διαδικασία τη υπαναχώρησης μέχρι  14 ημερών

Χρήσιμες Πληροφορίες

  • Όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται όπως τα παραλάβατε, με συνημμένες όλες τις ετικέτες και σε κατάσταση πώλησης σε διάστημα έως 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας.
  • Δεν θα είμαστε σε θέση να δεχτούμε οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος στο οποίο θα υπάρχουν στοιχεία που δηλώνουν ότι αυτές οι οδηγίες δεν έχουν τηρηθεί.
  • Σε περίπτωση που ζητήσατε επιστροφή χρημάτων, τα χρήματα θα εμφανιστούν στο λογαριασμό σας σε διάστημα 7-10 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της επιστροφής από το αρμόδιο τμήμα της επιχείρησης μας. Συνιστούμε για δική σας διευκόλυνση, ώστε να μην υπάρχουν επιπλέον κρατήσεις από την τράπεζα, ο λογαριασμός που δίνετε να ανήκει σε τράπεζα Winbank ή Eurobank.
  • Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν πάντα τον αποστολέα εκτός απο την πρώτη αλλαγή ή αν ο λόγος επιστροφής οφείλεται αποκλειστικά σε λάθος της εταιρίας μας.
  • Αντικατάσταση ή αλλαγή του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο αν υπάρχει διαθεσιμότητα στο ζητούμενο προϊόν. Αν το προϊόν που θέλετε δεν υπάρχει, το τμήμα εξυπηρέτησης του eshop θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας προσφέρει επιπλέον επιλογές.
  • Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία παρακαλούμε καλέστε μας στο 211 1195260 ή στείλτε μας email στο sales@mrconstantine.gr.